۱۳۸۸ مرداد ۳, شنبه

و باز هم سانحه هوایی دیگر و باز هم قربانیانی دیگر

متاسفانه عصر جمعه مقارن ساعت 18 یک فروند هواپیمای ایلوشین مسافربری شرکت هواپیمایی آریا در مسیر تهران-مشهد در هنگام فرود در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد از باند این فرودگاه خارج و دچار سانحه شد. نام مدیر شرکت هواپیمایی آریاتور در ردیف نام کشته شدگان سانحه هوایی پرواز شماره 1525 تهران - مشهد نیز دیده می شود. مهدی دادپی که جزو مسافران این پرواز بود همراه 17 نفر دیگر در این حادثه جان باخته اند.











شهیدی دیگر: محسن روح الامینی فرزند رییس انستیوپاستور ایران

محسن روح الامینی فرزند محمود روح الامینی مشاور ارشد محسن رضایی در انتخابات دروغین دهم، عضو جمعیت ایثارگران و رییس انستیتو پاستور ایران به شهادت رسید. وی در تجمعات روز 18 تیر دستگیر و به اوین برده شد. در آنجا به علت اصابت ضربات باتوم به سرش دچار مننژیت شده و به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد. ولی متاسفانه در آنجا به شهادت رسید. مراسم تشییع پیکر این شهید جنبش سبز، جمعه ۲ مرداد رأس ساعت ۹:۳۰ از مقابل منزل خانواده وی در خیابان نصرت برگزار شد.

۱۳۸۸ تیر ۳۱, چهارشنبه

معرفی شهدای جنبش سبز: شهید میثم عبادی

خانواده میثم عبادی از کشته شدن فرزند خود در روز ۲۳ خرداد در فلکه صادقیه تهران خبر دادند.میثم عبادی فرزند عسگر در حالی‌ که از محل کار خود از یک فرش فروشی به خانه بر میگشته در فلکه صادقیه از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به علت خونریزی بسیار زیاد در خیابان جان باخته است. پیکر این نوجوان ۱۷ ساله بعداز طی‌ مراحل قانونی در بهشت زهرا دفن شده است. گفتنی است که به دلیل فشار نیروهای امنیتی مبنی بر خانواده های داغدار آنان از اطلاع رسانی و رسانه ای کردن مرگ فرزندان خود خودداری می کنند.

شهید یوسف صالح، شهید دیگر جنبش سبز

یوسف صالح یکی دیگر از کشته شدگان پس از کودتای 22 خرداد است که در قطعه 257 به خاک سپرده شده . شهادت یوسف چندان رسانه ای نشده بود. به محض اطلاع بیشتر از جزییات این مطلب به روز خواهد شد.

فیلم شلیک مستقیم ماموران لباس شخصی و پلیس به مردم

آقای فیروزآبادی سرلشکر نیم تنی نظام متعفن فقیه، شما به امام زمان هم دروغ می گویید. شما در نامه خود مدعی شده اید:" در ۳۰ خرداد آشوبگران و منافقان با چهره ای جدید که چندان بی ارتباط با منافقان سابق نیستند، بر ملت یورش آوردند. زخم ترکش های جنگ تحمیلی و جای گلوله های منافقان و از خدا بی خبران دیروز را این بار در کوچه و بازار و تن بسیجیان و نیروهای نظامی ـ این حافظان امنیت مردم ـ با قمه و ضربات سنگ و شعله های آتش گشودند. به پای مصنوعی و سینه خسته جانبازان و حتی بانوان و کودکان رهگذر هم رحم نکردند و منافقانه سلاح اهدایی آمریکا و اسرائیل و انگلیس را به سوی مردم شلیک کردند تا به خیال خام خود با کمک رسانه هیا بیگانه، ناجا و بسیج را متهم کنند. غافل از این که مسئولان با حکمت و تدبیر به کاربردن سلاح را به خاطر پیشگیری از هرگونه آسیب به مردم منع کرده بودند و نیروهای حافظ امنیت هیچگاه سلاحی در دست نداشتند و به کار نبردند. ماموران حفظ امنیت و مدافعان حریم قانونی کتک خوردند، زخمی شدند، شهید شدند."
نظرتان در مورد این فیلم چیست؟ آیا باز هم منکر شلیک به مردم هستید؟ آیا باز هم مدعی هستید منافقان به مردم شلیک کرده اند!!!؟ منافق شمایید که با وقاحت هر چه تمام تر به پیر و جوان و کوچک و بزرگ و زن و مرد رحم نکردید و آنان را آماج حملات باتوم، زنجیر، قمه، چاقو و حتی گلوله قرار دادید. شما حتی با مقدسات هم بازی می کنید. آیا واقعا فکر می کنید امام زمان شما! وحشیگری های شما را ندیده است؟ اگر او هم ندیده است چشمان همیشه بیدار و جستجوگر مردم دیده و آنان را برای ثبت در تاریخ ضبط کرده است. چشمان کورتان را باز کنید و ببینید که چطور مردم را به خاک و خون کشیده اید.

مراسم یابود شهید محمد کامرانی

مجلس شب هفت شهید محمد کامرانی که 18 تیر دستگیر شده بود پنج شنبه اول مرداد ماه از ساعت16 الی 30/17 در مسجد الغدیر واقع درخیابان میرداماد برگزار میشود.

شهیدی دیگر در راه دموکراسی و مبارزه با رژیم کودتا

شهید محمد کامرانی، جوان 18 ساله ای که عصر هجدهم تیر در حوالی میدان ولیعصر دستگیر و ابتدا به بازداشتگاه کهریزک و سپس به زندان اوین منتقل شد. پیگیری خانواده‌ی او به اینجا رسید که مطلع شدند دستور آزادی وی نیز صادر شده و به همین منظور صبح روز چهارشنبه 24 تیر ماه به زندان اوین مراجعه کردند، اما در آنجا به آنها گفته شد که فرزند شما مجروح بوده و به بیمارستان لقمان منتقل شده است خانواده محمد وی را تحت نظارت ماموران امنیتی به بیمارستان مهر منتقل کردند ولی متاسفانه وی به علت شکنجه و ضرب و شتم ماموران روز پنجشنبه شهید شد. پیکر این شهید راه حق روز شنبه در میان حزن و اندوه دوستان و خانواده داغدارش تشییع و در قطعه 221 بهشت زهرا مدفون شد. یادش گرامی

شهدای کودتای انتخاباتی

شهید مسعود هاشم زاده، جوان ۲۷ ساله ای است که در ناآرامی های ۳۰ خرداد ماه در محدود خیابان شادمان و نصرت در تهران به ضرب گلوله ای شهید شد. پیکر این شهید به گفته خانواده اش با ماشین شخصی به روستای پدری وی در نزدیکی رشت حمل شد و در آنجا به خاک سپرده شد.

۱۳۸۸ تیر ۳۰, سه‌شنبه

برگزاری نماز جمعه سبز مردم با امامت هاشمی

نماز جمعه این هفته تهران با حضور جمع کثیری از سبزهای تهران با امامت هاشمی رفسنجانی برگزار شد. این در حالی بود که کلیه خیابانهای اطراف دانشگاه تحت شدیدترین تدابیر امنیتی قرار داشت و ماموران پلیس به همراه سپاه، لباس شخصی ها، بسیج و یگان ویژه سعی در کنترل اوضاع داشتند. نماز جمعه این هفته از این حیث شاید منحصر به فرد ترین مراسمی بود که از ابتدای انقلاب تا کنون برگزار شده بود. در این مراسم مردم با دادن شعارهای ساختار شکن شجاعانه بر مطالبات خود پای فشردند و هاشمی نیز با خطبه هایی متفاوت خود را با جنبش سبز همراه کرد. در حین سخنرانی پیش از خطبه ها ماموران با شلیک گاز اشک آور میان صفوف مردم در خیابانهای اطراف دانشگاه شعی در متفرق کردن مردم را داشتند. همچنین در آغاز خطبه های هم این کار مجددا تکرار شد و مردم با روشن کردن آتش سعی در برطرف کردن اثرات گاز اشک آور داشتند درگیری های پراکنده ای هم قبل و بعد از نماز میان مردم و ماموران شکل گرفت که منجر به بازداشت بیش از 40 نفر و مجروح شدن بسیاری گردید.
مشروح خطبه های رفسنجانی در نماز جمعه این هفته: