۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

اوج بی اعتباری حکومت در مراسم تنفذ

آقای خامنه ای شما به هزار و یک دلیل بزرگترین اشتباه زندگی خود را مرتکب شدید. شما در روز 29 خرداد آخرین ذره های اعتبار خود را در نزد معدود یارانتان را هم خرج کوتوله انتری کردید که خود خوب میدانید هیچ جایگاهی بین مردم ندارد. شما با خود کاری کردید که حتی ری شهری، هاشمی رفسنجانی، ناطق نوری، توکلی، علی مطهری، باهنر، اعضای برجسته خبرگان، روحانی، محمد هاشمی، زنگنه، خاتمی، موسوی، کروبی، محتشمی، حسن خمینی و هیچ کدام از بیت خمینی و بسیاری دیگر حاضر نشدند در مراسم تنفیذ دولت کودتا شرکت کنند آنگاه با به را انداختن شوی مضحکی عموپورنگ، شریفی نیا، جهانگیر الماسی شیره ای، نجفی، ده نمکی، افشین قطبی، کفاشیان، مایلی کلنگ، مجید مظفری، فریدون بیگدلی خواننده درپیت تلویزیون، پسران احمدی نژاد را برای مراسم تنفیذ دعوت و در حضور آنان مراسم اجرا می شود. دل هر ایرانی آزاده ای به درد می آید وقتی مقایسه ای کوچک میان مراسم رسمی اوباما و مراسم تنفیذ احمدی نژاد میکند. آنهمه شور و اعتبار کجا و این افتضاح ولایت متعفن کثیف کجا. آیا واقعا این در شان ملت ایران است؟ به قول لنين: به من بگو دوستت كيست تا بگويم چطور ادمي هستي. شما وقتی دوستان آقای خامنه ای را می بینید فکر می کنید او چگونه آدمی است!

۱۳۸۸ مرداد ۱۲, دوشنبه

عکسی واضح از حضور مجتبی خامنه ای در مراسم تنفیذ احمدی نژاد


بلاخره مجتبی خامنه ای از پرده خارج شده و با حضور خود در مراسم امروز رسما نقش خود را در حوادث اخیر وبرنامه ریزی برای آینده سیاسی خود را آشکار کرد. وی با این حضور عملا علاقمندی اش را برای حضور فعال در آینده سیاسی ایران نشان داد.

۱۳۸۸ مرداد ۱۱, یکشنبه

راهپیمایی بزرگ دوشنبه روز تنفیذ احمدی نژاد

فردا روزی سرنوشت ساز در تاریخ جنبش سبز خواهد بود. ساعت 6میدان ونک تا ولیعصر. روز تنفیذ را به سیاه ترین روز تاریخ متعفن فقیه در ایران تبدیل کنیم. هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم.

پیدا شدن جسد شهید: بهزاد مهاجر پس از 46 روز بی خبری

بهزاد مهاجر، از دستگیرشدگانی که در تجمع روز ۲۵ خرداد بازداشت شده بود، به شهادت رسیده است.خانواده وی پس از ۴۶ روز بی خبری روز گذشته جسد وی را در سردخانه کهریزک شناسایی کردند.بهزاد مهاجر ۴۷ سال داشته و طی این مدت اقوام او به دنبال نشانی بهزاد به دادگاه انقلاب، زندان اوین و مراکز قضایی مراجعه کردند، اما مسئولین از ارائه پاسخ مشخص به آنها خودداری می کردند. به گزارش خبرنامه امیرکبیر روز گذشته و پس از ۴۷ روز آزار و اذیت این خانواده، جسد بهزاد مهاجر به خواهر وی نشان داده شده است. خانواده مهاجر تأکید کردند جسد بهزاد روز ٣۱ خردادماه تحویل پزشکی قانونی شده است اما تا دیروز شنبه در خصوص کشته شدن فرزندشان خبری به این خانواده سرگردان داده نمی شده است. به نظر می رسد وی بر اثر اصابت گلوله در سینه اش درگذشته است. جسد وی صبح امروز به خانواده اش تحویل داده و ساعت ۱۲ امروز در قطعه ۲۰٨ بهشت زهرا تشییع و به خاک سپرده شد.

تصاویر دستگیری حجت‌الاسلام دکتر عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در بهشت زهرا


عکسهای بالا مربوط است به جناب حجت‌الاسلام دکتر عبدالرحیم سلیمانی اردستانی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و استاد دانشگاه مفید، که به جرم حضور در بهشت زهرا در چهلمین روز شهادت جمعی از هموطنان، این‌گونه وحشیانه به دست ماموران دولت کودتا مورد ضرب جرح قرار گرفته و دستگیر شده است. این عکس‌ها را یک وبلاگ طرفدار کودتا به نام «بهشت خوبان» با افتخار در سایت قرار داده و چهره جانیان کودتاگر را هم شطرنجی کرده است. ایشان به همراه آیت الله موسوی تبریز در این مراسم حضور داشت.

جالبه اون فردی که پیراهن گل بهی تنشه رو من در بهشت زهرا دیدم که با یک دوربین حرفه ای مشغول فیلمبرداری از مردم بود. اصلا هم به قیافه اش نمی آمد که اینکاره باشه. آقای سلیمانی هم همان کسی بود که من در پستهای قبلی عنوان کرده بودم چهره اش را نشناخته بود.