۱۳۸۸ تیر ۲۴, چهارشنبه

سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری با 169 سرنشین

به گزارش ایسنا يك فروند هواپيماي توپولوف صبح امروز در جاده قزوين ـ تاكستان، حدود روستاهاي مهدي‌آباد و جنت‌آباد سقوط كرد.
سخنگوي سازمان هواپيمايي كشوري ـ‌ با اعلام اين خبر به خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) ‌گفت: صبح امروز يك فروند هواپيما (توپولوف) در مسير تهران ـ‌ ايروان متعلق به شركت هواپيمايي كاسپين به شماره پرواز 7908 ، 16 دقيقه پس از برخاستن از فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) در منطقه‌اي در نزديكي قزوين دچار سانحه شد و سقوط كرد. گفته مي‌شود 153 نفر مسافر و 16 نفر كرو (خلبان، كمك خلبان، مهماندار، مهندسي پرواز) در اين هواپيما بوده‌اند.
در اینجا لازم است که به همه دست اندرکاران این فاجعه از جمله رهبری کبیر انقلاب که با حمایت بی وقفه از رییس جمهور بیکفایت به دلیل نزدیکی نظراتش به ایشان، آقای احمدی نژاد ریسس دولت بیکفایت و کودتاگر و دست نشانده، وزیر لات و لمپن راه و ترابری، وزیر بی کفایت صنایع (همکلاسی بی دست و پای دیروز بنده در مدرسه نمونه امت و ساکن خیابان نیکنام در شرق تهران) بابت این فاجعه خسته نباشید عرض کنیم. این ملت هر روز باید تاوان بی لیاقتی دولت مهرورز را بدهند. وقتی ناوگان فرسوده هواپیمای کشور به دلیل حمایت مردم فلسطین و دشمنی بی دلیل با اسرائیل و آمریکا با هواپیماهای لکنته روسی جایگزین و نوسازی شوند باید هم منتظر این دست اتفاقات باشیم.
{حمید بهبهانی وزیر راه وترابری: ایمنی در اولویت برنامه های حمل ونقل کشور قرار دارد. سعی کرده ایم آمار حوادث در این بخش را به میزان قابل توجهی پایین بیاوریم. در چند سال اخیر هیچ گونه سانحه سقوط هواپیما نداشته ایم. البته به طور جزیی ترکیدگی لاستیک و یا آتش گرفتن چرخ هواپیما رخ داده است اما خطرات جدی نبوده اند که تلفات جانی در پی داشته باشند". بهبهانی ادامه داد: " به تازگی یک هواپیما در آمریکا سقوط کرد و تعداد بسیاری از مسافران کشته شدند".بهمن 1387 }
برای بازماندگان این فاجعه ملی از خداوند صبر خواستارم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر