۱۳۸۸ تیر ۲۴, چهارشنبه

ابراز همدردی میرحسین موسوی و رهنورد با خانواده شهید سهراب اعرابی

دیشب میر حسین موسوی و همسرش زهرا رهنورد با حضور در منزل سهراب اعرابی و دیدار با بازماندگان شهید سهراب اعرابی با آنان ابراز همدرد کردند. در این دیدار که از جانب مردم مورد استقبال قرار گرفت میرحسین در میان شعارها و خیل جمعیت وارد منزل اعرابی شد و با مادر سهراب دیدار کردند. ميرحسين موسوي ، ضمن ابراز تأسف از اين فاجعه و همدردي با خانواده اين شهيد گفت: اجازه نخواهيم داد خون اين جوانان پايمال شود.موسوي در ادامه سخنانش به خانواده اعرابي اطمينان داد که در پيگيري ماجراي شهادت سهراب و ساير شهداي درگيري هاي اخير در کنار آنها خواهد ماند و خانواده هاي داغدار را تنها نخواهد گذاشت.مردم در مقابل منزل سهراب با سر دادن شعار، حمايت خود را از ميرحسين موسوي اعلام کردند. آنها همچنين در شعارهاي خود از موسوي خواستند تا نگذارد خون هاي ريخته شده پايمال شود.مادر سهراب اعرابي که از اعضاي گروه مادران صلح است با بي بي سي هم گفتگويي انجام دادپروين فهيمي مادر سهراب اعرابي در گفتگو با بي بي سي گفت که آقاي موسوي به همراه همسرش زهرا رهنورد براي ابراز همدردي به منزل ما آمده بودند.خانم فهيمي به نقل از آقاي موسوي گفت:” همراه ماست و نمي گذارد خون بچه ها اين گونه پايمال شود.” وي با اشاره به اين که تير به قلب پسرش خورده بود، گفت:” مطمئن باشيد از راه قانوني چه در ايران و چه در دنيا پيگيري مي کنم تا آن کسي که دستور مرگ بچه مرا داده و ضاربش را به پاي ميز محاکمه بکشانم. من حق خون بچه ام را خواهم گرفت.”خانم فهيمي در پاسخ به اين پرسش که آيا تاکنون اقدامي انجام داده، گفت:” هنوز اقدامي انجام نداده ام اما طي يکي دو روز ديگر در اين زمينه اقدام خواهم کرد.” او در باره نحوه مطلع شدن از مرگ فرزندش مي گويد که شکايتي را در آگاهي تهران ارائه کرده بودم مبني بر اين که فرزندم مفقود شده است براي همين از من خواسته بودند که به آنجا بروم، در آنجا عکسي را نشانم دادند و من شناسايي کردم.خانم فهيمي در باره تعداد عکسهايي که به وي نشان داده شده گفت:”عکسها را پيشتر پسرم ديده و شناسايي کرده بود و بعد من همان عکس را ديدم اما پسرم حدود پانزده تا بيست عکس را ديده بود.”
















هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر