۱۳۸۸ تیر ۲۰, شنبه

اسامی تعدادی از شهدای کودتای انتخاباتی

فعالین حقوق بشر و دموکراسی در ایران با انتشار گزارشی اسامی تعدادی از شهدای کودتای مخملین انتخاباتی را که پیکرهایشان در حال حاضر در بهشت زهرای تهران به خاک آرمیده اند را منتشر ساخت که به قرار زیر میباشد:

۱- محمد حسين برزگر ۲۵ ساله ديپلم شغل آزاد به دليل اصابت گلوله به سر در تاريخ چهارشنبه ۲۷ خرداد در ميدان هفت تير به شهادت رسيد و در يكشنبه ۳۱ خرداد بعد از تعهد گرفتن از خانواده در قطعه ۳۰۲ به خاک سپرده شد
۲- سيدرضا طباطبايی ۳۰ ساله ليسانس حسابداری ، كارمند به دليل اصابت گلوله به سر در ۳۰ خرداد در خيابان آذربايجان به شهادت رسيد و چهارشنبه ۳ تير بعد از تعهد گرفتن از خانواده در قطعه ۲۵۹ به خاک سپرده شد.
۳- ايمان هاشمی ۲۷ ساله شغل آزاد به دليل اصابت گلوله به چشم شنبه ۳۰ خرداد در خيابان آزادی به شهادت رسيد و چهارشنبه ۳ تير در قطعه ۲۵۹ به خاک سپرده شد.
۴- پريسا كلی ۲۵ ساله فارغ التحصيل رشته ادبيات به دليل اصابت گلوله به گردن در يكشنبه ۳۱ خرداد در بلوار كشاورز به شهادت رسيد و سه شنبه ۲ تير در قطعه ۲۵۹ به خاک سپرده شد
۵- محسن حدادی ۲۴ ساله طراح برنامه های كامپيوتری شنبه ۳۰ خرداد به دليل اصابت گلوله بر پيشانی در خيابان نصرت به شهادت رسيد و سه شنبه ۲ تير در قطعه ۲۶۲ به خاک سپرده شد.
۶- محمد نيكزادی ۲۲ ساله فارغ التحصيل عمران در سه شنبه ۲۶ خرداد به دليل اصابت گلوله به سينه در ميدان ونک به شهادت رسيد و شنبه ۳۰ خرداد در قطعه ۲۵۷ به خاک سپرده شد.
۷- علی شاهدی ۲۴ ساله بعد از دستگيری و انتقال به كلانتری در تهرانپارس يكشنبه ۳۱ خرداد به دلايل نامعلوم در كلانتری به شهادت رسيد پزشكی قانونی علت مرگ وی را نامشخص اعلام كرده اما خانواده وی معتقدند به علت ضربات باتوم در كلانتری به شهادت رسيده وی ۴ تير در قطعه ۲۵۷ به خاک سپرده شد.
۸- واحد اكبری ۳۴ ساله شغل آزاد و متاهل دارای يك دختر ۳ ساله در شنبه ۳۰ خرداد به دليل اصابت گلوله به پهلو در خيابان ونک به شهادت رسيد و سه شنبه ۲ تير در قطعه ۲۶۱ به خاک سپرده شد.
۹- ابوالفضل عبدالهی ۲۱ ساله فوق ديپلم برق ۳۰ خرداد در مقابل دانشگاه صنعتی شريف به دليل اصابت گلوله به پشت سر به شهادت رسيد و سه شنبه ۲ تير در قطعه ۲۴۸ به خاک سپرده شد.
۱۰- سالار طهماسبی ۲۷ ساله دانشجوی كارشناسی مديريت بازرگانی رشت شنبه ۳۰ خرداد در خيابان جمهوری به دليل اصابت گلوله به پيشانی به شهادت رسيد و دوشنبه ۲ تير در قطعه ۲۵۴ به خاک سپرده شد.
۱۱- فهيمه سلحشور ۲۵ ساله ديپلم يكشنبه ۲۴ خرداد به دليل اصابت باتوم به سر و خونريزی داخلی در ميدان ولی عصر بعد از انتقال به بيمارستان در تاريخ ۲۵ خرداد به شهادت رسيد و ۲۷ خرداد در قطعه ۲۶۶ به خاک سپرده شد.
۱۲- وحيدرضا طباطبايی ۲۹ ساله ليسانس زبان انگليسي چهارشنبه ۳ تير در بهارستان به دليل اصابت گلوله به سر به شهادت رسيد و ۶ تير در قطعه ۳۰۸ به خاک سپرده شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر